a hallelujah

.. kanske. inte. riktigt.
Jag är trött, jag vill inte gå till skolan, jag vill inte ha 500 prov o all annat skit.
Jag vill ha lov, jul(klappar) och jag vill ha nyår och mina små cpungar!

Men just nu nöjer jag mig med en skön eftermiddag i min sköna fotölj, B&J, citronte, en underbar bok o massa nice på tv. Jag älskar Daniel i Ung&Bortskämd HAHAH the most amazing guay in the world.


Och dagens minst missuppfattade. *ska trycka in en bok under josses arm*
- Jag ska bara trycka in den.. Men kan du hjälpa till eller?!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Men melissa, klaga inte!! :D Det är lucia ;) hahaha

Ne fy faan -.- håller med dig, fuck schooool

2010-12-13 @ 21:41:39
URL: http://sojjfii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0