Jag önskar dig inte en rak väg

- men kraften att gå i upp och nedförsbackarna.

20.56
Nu är jag ensam på mitt rum, bara me mysfelf and my music. I några minuter till, sen somnar jag för är sjukt trött. Orkar inte att skolan dödar mig och min energi plus att magen dödar lite till och detta får mig att känna mig sjuk. Idag har varit tungt, skola sen direkt leka med cp, piiizzza oså. Kollat på Die hard 3 and 4 idag med, så känner jag att jag gjort mitt för idag. Nu kör vi borsten genom håret och tänderna, washing my face och kryper ner under täckena i min fina säng.

Imorgon taggar vi........ att mamma ÄNTLIGEN gör carbonara och bara ligga hela dagen! Kan inte bli mycket skönare efter denna vecka, och nästa vecka är det för mycket i skolan, great. Men sista veckan, sen blir det två dagar till o sen lov och då blir det full fart på skiten!


GODNATT PEOPLE ♥






Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Tänkte bara säga att du är världens bästa kusin, när man än behöver dig! <3

2010-12-11 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0